Startup, de ce este importantă optimizarea SEO pentru aceste afaceri

Startup, de ce este importantă optimizarea SEO pentru aceste afaceri. Un startup înseamnă să visezi și muncești din greu pentru a crea un produs.

Un startup are nevoie de SEO pentru a-și crește vizibilitatea

Acesta este motivul pentru care o serie de servicii SEO ar trebui să facă parte din planul dvs. de afaceri. Rămâne o sursă majoră de trafic direcționat. Spre deosebire de alte canale de marketing, SEO nu vă va epuiza bugetul.

Optimizarea website-ului vine cu costuri greu de comparat cu cheltuielile masive de publicitate. Pentru a rezista, SEO nu înseamnă doar câștigarea unui trafic organic. Este vorba și despre încredere, înțelegerea publicului și multe alte lucruri.

În acest articol de pe blog prezentăm pe scurt avantajele poziționării SEO în centrul strategiei. Vom prezenta, de asemenea, principalele procese pe care va trebui să le adăugați încă din faza de web design. Astfel, motoarele de căutare o să „iubească” website-ul dvs.

Așadar, să începem prin a înțelege de ce SEO organic merită tot efortul depus. Puteți duce website-ul dvs. pe prima pagină în Google.

O vizibilitate mai bună a website-ului

Ce înseamnă rularea unui startup? Singurele persoane care introduc adresa dvs. în Google veți fi dvs. și membrii echipei.

Doriți ca mai mulți oameni să vă găsească proiectului? Va trebui să alegeți între două variante. Investiți în PPC (publicitate plătită) sau să începeți o optimizare SEO. Astfel, vă ajutați website-ul să se plaseze la un nivel înalt.

Odată ce eforturile dvs. de optimizare SEO vor da primele rezultate, veți ajunge între primii 10. Vizibilitatea website-ului dvs. se va îmbunătăți. Astfel, oamenii vor putea descoperi startup-ul dvs. în mod organic.

Numărul de vizitatori pe care îi veți obține variază în funcție de nișa de afaceri. Diferă și în funcție de popularitatea cuvintelor cheie și de poziția dvs. în SERP.

Conform unor cercetări, pozițiile de la zece la șase combinate obțin mai puțin trafic decât poziția trei singură. În acelați timp, prima poziție primește o treime din tot traficul.

Astfel, vizibilitatea website-ului dvs. va crește odată cu avansarea în clasament. Mai multe persoane vă vor alege în căutare, dintre alte website-uri concurente.

Îmbunătățirea încrederii utilizatorilor în startup

O să începeți să obțineți un rang ridicat pentru mai multe cuvinte cheie. Încrederea utilizatorilor în marca dvs. va crește și ea. Utilizatorii tind să creadă că website-urile cu ranguri destul de ridicate în SERP sunt mai credibile.

Și au dreptate, întrucât Google favorizează acum website-urile care demonstrează un EAS mai ridicat: expertiză, autoritate și securitate.

Așadar, utilizatorii vă situează în mod constant website-ul în partea de sus în SERP. În cele din urmă, va crește încrederea lor în marca dvs.

Asta înseamnă că vor fi mai dornici să dea click pe link-ul website-ului dvs. când văd numele.

Trafic direcționat care durează

Într-un final o să vă situați în top 10 pentru o perioadă. Google decide că website-ul dvs. merită să rămână acolo mult și bine. Puteți să vă bazați pe un flux constant de trafic organic care va dura luni sau chiar ani.

Nu se va întâmpla asta în cazul în care traficul pe care îl obțineți este din campanii publicitare plătite. Acesta este un motiv major pentru ca startup-urile să aleagă SEO.

Un alt motiv este dat de calitatea traficului pe care optimizarea SEO o poate aduce. Clasarea ridicată pentru cuvintele cheie relevante vă va aduce un trafic foarte bine direcționat. Acesta se poate transforma în vânzări bune.

Trebuie să le oferiți utilizatorilor ceea ce au nevoie. Oamenii vin la motoarele de căutare cu o anumită intenție în minte. Fie că vor să aleagă cel mai bun produs de acest fel sau să găsească sfaturi pentru rezolvarea problemei.

Website-ul dvs. reușește să îndeplinească intenția utilizatorilor? Veți primi direcții extrem de interesate pe care le puteți muta în zona de marketing.

În acest mod, utilizatorii se vor putea transforma în clienți.

Date pentru crearea prototipului clientului ideal

Desigur, pentru a satisface intenția clienților dvs., trebuie să știți cine sunt clienții. De asemenea, trebuie să le înțelegeți nevoile. Acest lucru nu este întotdeauna simplu pentru startup-uri. Afacerile trebuie să ia cunoștință cu publicul țintă.

Cercetarea cuvintelor cheie este una dintre pietrele de temelie ale oricărei strategii SEO. Poate ajuta și startup-urile să ofere câteva informații. Atât despre nevoile potențiale ale clienților, cât și punctele lor sensibile.

Vă va ajuta să învățați cum să vă căutați posibilii dvs. clienți de pe Google. Aflați ce subiecte se discută pe forumuri și când preferă să urmărească un videoclip. Poate nu știați când vor să citească un articol de pe blog.

Trebuie să realizați cercetări de cuvinte cheie într-un mod semnificativ.

Un alt lucru pe care ar trebui să-l faceți este să adăugați un cod Google Analytics pe website-ul dvs. Acesta vă va permite să urmăriți date utile. Inclusiv vârsta, sexul și locația geografică a utilizatorilor care au vizitat website-ul dvs.

Puteți utiliza în continuare datele Google Analytics. Observați modul în care diferitele grupuri de clienți interacționează cu website-ul dvs. Efectuați toate modificările necesare pentru a răspunde mai bine nevoilor grupului vizat.

Vizitatori ai startup-ului afacerii dvs. locale

Cum abordează situația un startup ce își desfășoară activitatea pe plan local, într-un magazin fizic? Cel mai probabil trebuie să atragă clienți în magazinul sau cafeneaua lor. Vizitatorii de pe website-ul propriu tind să cadă pe plan secund.

Și totuși, acestea pot beneficia de optimizarea SEO. Cercetarea este o componentă esențială a ciclului de cumpărare. Mulți clienți preferă acum să o facă online. Potrivit unui sondaj, 82% dintre utilizatorii de smartphone-uri efectuează căutări locale.

Astfel, oamenii vor efectua o căutare locală pentru a alege un restaurant pentru o ieșire. Sau pentru a găsi un cabinet stomatologic în apropiere, cu prețuri rezonabile.

De asemenea, aproximativ 90% dintre utilizatori vor da click pe primul set de rezultate. Asta înseamnă că trebuie să aveți un nivel ridicat pentru ca utilizatorii să vă detecteze. Începeți prin crearea sau verificarea profilului dvs. Google My Business.

În felul acesta, Google află că afacerea dvs. există.

Profilul conține toate informațiile esențiale de care pot avea nevoie clienții dvs. Datele de contact, programul de activitate, recenziile clienților sau fotografii.

Asigurați-vă că ați completat toate detaliile care pot încuraja utilizatorii să vă facă o vizită. De exemplu, adăugarea unei fotografii din meniul restaurantului sau o listă de servicii. Toate acestea pot face o diferență uriașă.

Un profil complet cu recenzii pozitive ale utilizatorilor vă va ajuta. Puteți să obțineți un nivel mai ridicat în căutarea locală. Aceste semnale sunt acum factorul dominant de clasare în pachetul local.

Alocare bugetară mai inteligentă

Ultimul beneficiu, dar nu cel mai puțin important, se referă la banii bine cheltuiți. Desigur, optimizarea SEO este asociată cu unele cheltuieli. Se va angaja un specialist SEO și de link building. Trebuie adăugate și unele instrumente necesare activității lor.

Și totuși, atragerea de utilizatori cu anunțuri plătite vă va costa mult mai mult. Astfel, optimizarea SEO este o modalitate excelentă de a economisi bugetul de marketing.

Puteți investi mai mult în dezvoltarea produsului și a website-ului dvs.

Începeți optimizarea SEO pentru startup-uri

Google păstrează tăcerea cu privire la factorii de clasificare exacți pe care îi folosește. Experții SEO susțin că tot felul de lucruri contează pentru succesul SEO al unui startup. De la o interfață ușor de utilizat la pictogramele de socializare.

Problema este că, la început, startup-urile nu au suficiente resurse de investit în crearea unui UX perfect. La fel de grea este și construirea unei comunități sociale. Și este bine, atât timp cât vă concentrați pe câteva lucruri care pot face diferența.

Conținut relevant, un website ce funcționează fără probleme și backlink-uri de calitate. Toate acestea stau la temelia oricărei strategii SEO. Prin urmare, sunt elementele pe care orice startup ar trebui să le ia în considerare de la început.

Să aruncăm o privire mai atentă asupra elementelor esențiale ale succesului dvs. SEO.

Completarea website-ului dvs. cu un conținut de calitate

Conținutul de calitate este încă rege în 2020. Prin calitate ne referim la o piesă bine structurată care oferă valoare unică. De asemenea, trebuie să rezolve și problemele utilizatorilor. De ce e nevoie pentru un conținut bine structurat, unic și spre rezolvarea problemelor?

Tot ce trebuie să faceți este să găsiți un cunoscător în domeniul dvs. și care să scrie bine. Astfel, o să puteți obține texte semnificative, ușor de înțeles și cu o gramatică adecvată.

Apoi, pentru a crea ceva unic, va trebui mai întâi să înțelegeți ceea ce este deja oferit pe piață. Asta se traduce în derularea unei cercetări competitive.

Vă va dezvălui cât de puternici sunt concurenții și care sunt subiectele pe care le acoperă. Astfel, puteți veni cu ceva diferit și să vă revendicați cota de piață.

Cum puteți identifica cerințele de rezolvare a problemelor? Trebuie să efectuați cercetări semnificative pentru cuvinte cheie. Înțelegeți intenția utilizatorului din spatele fiecărui cuvânt cheie pe care ați decis să îl vizați.

Analiza cuvintelor cheie lungi

Cuvintele cheie lungi nu primesc multe căutări lunare. Însă, analizând acești termeni de căutare, înțelegeți ce fel de conținut utilizatorii se așteaptă să găsească.

Acestea sunt, de asemenea, foarte vizate și, astfel, se transformă mai bine în vânzări. Cuvintele cheie lungi au o competitivitate scăzută. Vă puteți aștepta să înceapă să se claseze mai sus pentru acești termeni, destul de rapid.

Uneori este posibil să nu găsiți cuvinte cheie lungi pentru website-ul dvs. Este posibil să nu găsiți deloc cuvinte cheie care să descrie produsul dvs. Ne referim aici la pionierii care dezvoltă lucruri ce nu existau anterior.

Singura modalitate prin care puteți înțelege ce își doresc clienții este să vorbiți cu aceștia. Câteva informații din partea echipei de vânzări și asistență vă pot ajuta în acest sens.

Pentru a beneficia de SEO, căutați cuvinte cheie care descriu problema pe care o rezolvă produsul dvs.

Verificarea stării de sănătate a website-ului dvs.

Este posibil să completați website-ul dvs. cu un conținut excelent. Nu va conta dacă utilizatorii trebuie să aștepte pentru ca paginile să se încarce. Aceeași este situația și dacă website-ul este practic inutilizabil pe telefoanele mobile.

Atât utilizatorii, cât și Google favorizează website-urile rapide, fără erori și ușor de utilizat. Sarcina dvs. este să rămâneți la curent cu problemele tehnice care vă pot împiedica creșterea.

Puteți apela la un audit SEO. Acesta vă va ajuta să identificați toate erorile tehnice pe care le poate avea website-ul dvs. Acesta va măsura viteza website-ului. Cât de bine este optimizat pentru mobil, detectând și pagini duplicate.

De asemenea, se vor scoate în evidență și problemele de indexare, erori de server și multe altele. Acum, să trecem la backlink-uri, ultima componentă esențială a oricărei strategii SEO.

Crearea unui profil de backlink

Un website care funcționează fără probleme și un conținut valoros pentru utilizatori. Uneori este suficient pentru ca Google să înceapă să plaseze website-ul.

Cu toate acestea, în cele mai multe cazuri, veți avea nevoie de alte resurse mai vechi și mai autoritare. Doar în acest mod puteți spune că website-ul dvs. este demn pentru a fi conectat.

Ca startup, este posibil să aveți un mic avantaj aici. Ați venit cu o idee de produse sau servicii de ultimă generație? Mass-media va fi dornică să scrie despre dvs. și să se conecteze la website-ul dvs.

Începeți să căutați oportunități de PR, imediat ce sunteți gata să transmiteți mesajul.

Accesați website-uri cu autoritate din nișa dvs. și cereți câteva mențiuni. Efectuați influencer marketing: experți cunoscuți încearcă produsul. Mai apoi, dau de veste despre acesta pe blog/rețele de socializare.

Nu veți primi doar niște backlink-uri, ci și potențiali clienți care vă vor vizita. Participați la conferințe relevante pentru nișa dvs. de afaceri. Creați parteneriate cu jucători importanți din industrie.

Schimbați articole pe blog cu aceștia și promovați-vă încrucișat campaniile de marketing.

Metode alternative pentru backlink în startup-ul dvs.

PR-ul ar trebui să fie prioritatea dvs. atunci când începeți. Vă permite să nimeriți mai multe cu o singură lovitură. Conștientizarea și credibilitatea mărcii crește, puteți obține backlink-uri și oportunități.

În același timp, nu trebuie ignorate și alte metode de construire a legăturilor.

Efectuați blogging cu invitați și alăturați-vă forumurilor relevante. Publicați câteva comentarii utile cu link-uri către website-ul dvs. Trimiteți-vă website-ul către diverse directoare de afaceri.

În mod ideal, doriți să fiți atenți și la backlink-urile pe care le-ați construit. Puteți pierde unele dintre ele în timp. Vă va permite să înțelegeți tipul de profil de backlink pe care îl aveți în prezent.

Monitorizarea manuală a fiecărui link ar necesita prea mult timp. Cu instrumente de monitorizare a backlink-ului vă trebuie doar câteva minute. Aflați dacă link-ul nu este găsit sau este mort, starea lui de indexare, precum și alte valori. De exemplu, autoritatea domeniilor de referință și textul de ancoră utilizat.

Puteți adăuga backlink-uri pentru monitorizare manuală sau importați-le. Ați pierdut urmărirea backlink-urilor? Le puteți descoperi prin instrumentul Backlink Checker. Adăugați în continuare pentru monitorizare apăsând un singur buton.

Un lucru este important de reținut atunci când construiți legături. Calitatea și nu cantitatea trebuie să fie prioritatea voastră. Backlink-uri spam din surse irelevante nu vă vor face bine website-ului.

Google poate decide că sunteți implicat în tehnici manipulatoare de creare a legăturilor. În acest caz, veți fi penalizat. Pentru un startup, este posibil să fiți tentat să găsiți anumite scurtături. Vreți să obțineți rapid rezultate tangibile.

Este mai bine să vă împotriviți tentației. Cele mai multe scheme de legătură care au funcționat în trecut sunt acum depășite. Iar prețul căderii în dizgrația Google este prea mare.

Concluzie

SEO este un joc care necesită resurse pe termen lung. Nu toate startup-urile sunt dornice să intre în această horă. Totuși, este o parte esențială a oricărei strategii de dezvoltare durabilă a afacerilor.

Timpul și efortul investit în crearea website-ului dvs. SEO-friendly vă va fi răsplătit. Începeți să obțineți trafic organic gratuit. Căutarea poate fi o sursă inepuizabilă de oportunități direcționate, dacă dezvoltați o strategie SEO viabilă.

La urma urmei, a face optimizare SEO nu înseamnă că aveți sarcini suplimentare de îndeplinit. SEO se referă la rularea unui website care aduce valoare utilizatorilor. Pentru acest deziderat ar trebui să vă străduiți oricum.

Obținerea unor acoperiri media ar trebui să figureze și pe lista priorităților startup-ului. Urmând cele mai bune practici SEO puteți să vă deplasați în direcția corectă.