publicitate online

Publicitate online – cele mai bune 6 strategii

Când intri pentru prima dată în lumea marketingului digital poate fi copleșitor. Există multe canale și platforme diferite pe care le puteți utiliza pentru a face publicitate online afacerii dvs. Pentru multe persoane partea cea mai grea o reprezintă punctul de plecare.

Pentru a alege o companie de servicii SEO e bine sa țineți cont de rentabilitate și rezultate. De aceea, în această pagină, vom trece peste câteva dintre cele mai bune strategii de publicitate online, costurile lor și beneficiile pentru afacerea dvs.

Contactează-ne acum pentru a afla cele mai bune strategii de publicitate pentru afacerea ta.

1. Web design

Serviciul de web design este punctul de pornire al strategiei de publicitate online. Website-ul dvs. este una dintre cele mai esențiale părți ale afacerii. Este casa ta online și locul unde mulți potențiali clienți vor accesa informații despre produsele sau serviciile tale. În multe cazuri, website-ul va fi prima impresie pe care o face afacerea dvs. asupra publicului țintă.

Campaniile de publicitate online sunt concepute pentru a conduce traficul către site-ul dvs., iar web design-ul poate să aducă sau nu succesul. Acest lucru înseamnă că site-ul dvs. trebuie să fie eficient în atragerea și păstrarea atenției utilizatorilor și în încurajarea acestora de a se implica activ.

Promovare online web design

Un site bine proiectat poate face ca vizitatorii să își dorească să rămână mai mult pe site și îi poate menține interesați de  ceea ce oferă compania dvs. De asemenea, creează încredere potențialilor clienți. De fapt, un studiu a dezvăluit că 94% dintre utilizatori au avut încredere într-un website datorită anumitor elemente de design. Deci dacă website-ul dvs. rămâne neactualizat o perioadă lungă de timp, potențialii dvs clienți vor observa acest lucru.

Campaniile de publicitate online au succes doar daca aveți un website profesional. Prin urmare, dacă credeți că site-ul dvs. are nevoie de o revizuire, completați formularul nostru online pentru o estimare gratuită!

2. Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO)

Website-ul dvs. poate fi un instrument de marketing excelent – dar numai dacă potențiali dvs. clienții îl pot găsi.

Cel mai bun mod de a face acest lucru este cu o campanie de optimizare SEO. Investind în servicii SEO, puteți îmbunătăți site-ul dvs. pentru a-l ajuta să se poziționeze mai bine în motoarele de căutare precum Google, pentru căutări legate de produsele sau serviciile dvs.

SEO presupune încorporarea de cuvinte cheie legate de produsele sau serviciile dvs. pe site-ul dvs. Astfel, când utilizatorii vor căuta acele cuvinte cheie în motoarele de căutare, paginile relevante vor apărea în rezultate.

Puteți identifica cele mai bune cuvinte cheie pentru paginile dvs., făcând cercetări pe cuvinte cheie pentru a vedea ce căută publicul dvs. țintă, precum și ce cuvinte cheie vizează concurenții dvs. Aveți nevoie să alegeți cuvintele cheie care sunt utilizate de publicul dvs. țintă și care îi vor atrage pe site-ul dvs.

Promovare online SEO

Puteți îmbunătăți site-ului dvs. prin SEO, publicând conținut original construit în jurul cuvintelor cheie țintă, precum și câștigând linkuri (legături) de la alte site-uri cu autoritate. Cu strategia potrivită, aveți posibilitatea de a vă îmbunătăți poziția în clasament, de a câștiga mai mult trafic și de a genera mai multe oportunități de conversie.

Obiectivul SEO este de a aduce site-ul dvs. web în partea de sus a primei pagini de rezultate. În mod ideal, vrei să fii în primele trei poziții, deoarece acestea câștigă majoritatea clicurilor. De fapt, primele trei rezultate câștigă 35% din clicuri pe desktop și 31% pe mobil.

SEO este un instrument excelent care vă ajută să faceți publicitate afacerii dvs. către potențialii clienți. Investiția în SEO vă poate stimula expunerea, traficul și rata de conversie. Este nevoie de timp, dar rezultatele pot ajuta mult afacerea ta.

3. PPC (Publicitate online prin plată pe clic)

Pay per click sau PPC este un model de publicitate online care vă permite să plasați anunțuri în motorul de căutare pentru anumite cuvinte cheie. În timp ce SEO se concentrează pe câștigarea locurilor în clasamente prin conținut și optimizare, PPC vă permite, în esență, să plătiți pentru plasarea cuvintelor cheie în top.

Dacă sunteți nou în PPC, Google Ads este cel mai bun loc pentru a începe, deoarece vă permite să plasați anunțuri în rezultatele căutării Google.

PPC funcționează pe un sistem de licitare în care selectați cuvinte cheie țintă. Urmează apoi concurența cu alți agenți de publicitate pentru aceleași expresii cheie. Dacă oferta dvs. este printre cele mai mari, veți câștiga plasarea rezultatelor plătite. In acest moment dacă cineva face clic pe anunțul dvs. pentru a vă vizita site-ul, veți plăti suma licitată.

Unul dintre cele mai mari avantaje ale PPC este că (așa cum îi spune și numele), plătiți doar atunci când utilizatorii fac clic pe reclama dvs. Acest lucru înseamnă că nu trebuie să vă faceți griji cu privire la pierderea bugetului pe persoanele care nu sunt interesate de afacerea dvs.

Promovare online PPC

Această caracteristică face din PPC una dintre cele mai puternice strategii de publicitate pe internet pentru companiile de astăzi.

PPC – Publicitate online cu rezultate imediate

PPC este de asemenea o strategie publicitară eficientă. Această strategie poate genera rezultate în momentul în care lansați o campanie. Spre deosebire de SEO, care necesită timp, PPC poate crea vânzări și conversii imediat. Ca exemplu, o strategie de marketing pentru o companie de aer condiționat care folosește PPC ar putea începe să genereze apeluri telefonice imediat, precum și cereri de întreținere, servicii de urgență și multe altele. Acesta este venit imediat pentru acea afacere!

De asemenea, PPC funcționează bine în combinație cu SEO. Combinarea celor două oferă afacerii tale multiple oportunități de a apărea în rezultatele căutării. Atunci când oamenii caută cuvinte cheie legate de produsele sau serviciile dvs., doriți ca aceștia să vadă compania dvs. în rezultatele căutării organice.

Dacă nu sunteți încă în clasamentul organic, PPC este o modalitate excelentă de a ajunge – iar dacă sunteți deja clasat organic, aveți șansa de a apărea în două locuri diferite pe pagina de rezultate.

Și dacă vă întrebați dacă anunțurile PPC sunt o modalitate eficientă de a genera trafic și conversii, răspunsul este da. Din toate rezultatele din pagină, primele trei spoturi plătite primesc 46% din clicuri. Acest lucru indică faptul că aproape jumătate dintre căutători vor face clic pe reclame PPC.

În general, PPC este un canal de publicitate online eficient, care poate funcționa în orice buget și vă poate crește vizibilitatea online. Colaborarea cu Extreme Studio, agenție PPC și SEO cu experiență, poate fi exact ceea ce aveți nevoie pentru a vă dezvolta afacerea și a vă crește veniturile.

4. Marketingul social media (Social Marketing )

Site-urile de socializare precum Facebook, Twitter și Instagram prezintă oportunități uriașe de a vă conecta cu publicul țintă. Acesta este motivul pentru care aceste site-uri reprezintă unele dintre cele mai bune metode de publicitate online.

Social media este un loc minunat pentru a face publicitate, deoarece există foarte mulți consumatori pe aceste platforme. De exemplu, 81% dintre adulții americani au un profil de social media. Există șanse mari ca cel puțin o parte din publicul dvs. să fie activ pe social media.

De asemenea, puteți utiliza platformele de socializare pentru a difuza reclame pentru compania dvs.

Platformele sociale vă permit să selectați audiența pe baza informațiilor demografice standard. Printre acestea se numără vârsta, sexul și locația și opțiuni avansate, precum interesele și conduita. Acest lucru vă permite să ajungeți la utilizatorii care cel mai probabil pot face parte din publicul țintă și să vă optimizați rezultatele cu fiecare campanie.

De exemplu, dacă ai o companie care se ocupă cu uși de garaj, este posibil să folosești social media pentru a-ți viza utilizatorii din zona ta de servicii. Campania publicitară cu ușile de garaj poate merge și mai departe, concentrându-se pe demografia publicului țintă, cum ar fi situația maritală, vârsta și sexul, pentru a crea un anunț mai bun.

Promovare online Social Marketing

Unul dintre cele mai mari avantaje ale utilizării social media pentru publicitate este costul relativ redus.

De fapt, 50% dintre marketerii B2B consideră că mediile sociale reprezintă o opțiune low-cost pentru publicitate. Prin urmare, dacă sunteți în căutarea unei strategii de publicitate rentabilă pentru a ajunge la noi clienți, social media este de luat în considerare.

5. Marketingul de conținut (Content Marketing)

Marketingul de conținut este o modalitate excelentă de a face publicitate indirectă afacerii dvs. către consumatori, oferindu-le informații utile sau interesante. Puteți crea conținut sub formă de bloguri, videoclipuri, ilustrații și practic orice format online.

Indiferent de domeniul dvs., publicarea conținutului original este un mod extrem de eficient de a vă conecta cu publicul țintă. Când împărtășiți informațiile pe care potențialii dvs. clienți le consideră interesante, aceștia au mai multe șanse să aibă încredere în marca dvs.

De asemenea, marketingul de conținut poate  să stabilească autoritatea website-ului tău și să-i creeze reputația online. Când publicul țintă te vede publicând informații noi în cadrul industriei tale, vor avea încredere că ești lider în domeniul tău.

Marketing de conținut, publicitate online prin publicări regulate

Pentru a avea succes cu marketingul de conținut, trebuie să ții pasul cu un program de publicare regulat.

Companiile care fac 16 sau mai multe postări pe lună obțin de 4 ori mai mult trafic. Companiile care postează doar de câteva ori pe lună, evident mult mai puțin. Acest lucru poate părea un angajament dificil și consumator de timp, dar poate fi ușurat prin parteneriatul cu o agenție care oferă servicii de copywriting.

Promovare online Content Marketing

Cu toate acestea, conținutul scris nu este singurul traseu pe care îl puteți efectua – puteți crea conținut și sub formă de grafică originală.

Elementele vizuale pot atrage atenția utilizatorilor atunci când sunt combinate și cu informații interesante. Ele pot face utilizatorii să își dorească să petreacă mai mult timp pe site-ul dvs. În plus, ilustrațiile sunt ușor de distribuit pe rețelele de socializare. Astfel ele îmbunătățesc și șansele ca vizitatorii dvs. să distribuie un link către site-ul dvs. cu urmăritorii lor (followers).

Dacă doriți să mergeți un nivel superior level, videoclipurile sunt unul dintre cele mai eficiente moduri de a atrage vizitatorii. Crearea de conținut video original poate fi ușor mai puternică decât  o postare pe blog sau proiecția de grafică. Realizată bine, varianta video ca startegie de marketing poate aduce rezultate semnificative pentru afacerea dvs.

Marketingul de conținut este una dintre cele mai bune metode de publicitate online, deoarece poate susține alte eforturi de marketing și publicitate, cum ar fi social media, PPC și SEO. Acestea sunt motivele pentru care marketingul de conținut reprezintă o parte esențială a strategiei de marketing online.

6. Email marketing

Marketingul prin e-mail este una dintre cele mai vechi forme de marketing digital, dar este încă una dintre cele mai eficiente strategii de publicitate și tehnici de marketing. Când utilizați e-mailul, puteți ajunge la membri individuali ai publicului țintă direct în căsuțele de e-mail.

E-mailurile sunt o modalitate excelentă de a vă conecta cu clienții dvs., atât actuali, cât și potențiali. Puteți trimite buletine informative, informații despre produse sau servicii noi și oferte adaptate diferitelor segmente ale publicului dvs.

Drept urmare, e-mailul este un canal extrem de rentabil. Din acest motiv este una dintre cele mai bune metode de a face reclama online.

Promovare online email marketing

Desigur, atingerea acestui potențial ridicat înseamnă testarea continuă și îmbunătățirea e-mailurilor în timp. Una dintre modalitățile de a urmări rapid rezultatele este personalizarea.

E-mailurile personalizate cresc CTR (rata de clic) cu 14%. Cu acest lucru le suntem datori utilizatorilor, aceștia înțelegând că e-mailul îi vizează în mod special pe ei.

Personalizarea, titlurile atrăgătoare și conținutul animat sunt câteva sfaturi excelente care pot fi urmate cu succes.

 

Lasă un comentariu