Magazin web

Magazin web – ce poate face firma ta de SEO pentru site-ul tău

Nu există niciun dubiu că aveți nevoie de magazin web care să vă surclaseze concurenții pe Google. Dar ce se întâmplă dacă nu știți sfaturile și trucurile SEO care să vă aducă site-ul de e-commerce la vârf? Dacă pierdeți clicuri, probabil că veți lipsi și pentru vânzări.

Indiferent dacă tocmai începeți cu un site nou sau îmbunătățiți un site existent, acest ghid complet vă dă sugestii tactice utile. Acestea vă arată ce poate să facă o companie SEO angajată pentru intensificarea jocului și o publicitate online de excepție..

În aceste zile, ajunge la prima pagină nu este suficient. Trebuie să fiți cât mai aproape de locul 1. Sau chiar pe locul 1, de ce nu?

În 2011, Search Engine Watch a raportat că un studiu de cercetare realizat de Optify a descoperit că „site-urile clasate cu numărul unu au primit o rată medie de clic (CTR) de 36,4%; numărul doi a avut un CTR de 12,5 la sută; iar numărul trei a avut un CTR de 9,5%. ”

Un alt studiu realizat de Gabe Donnini la Marketing Land anul trecut a susținut concluziile Optify. Acesta a arătat că:

„ponderea impresiilor provenite din prima poziție este aproape dublă decât cea pentru a doua poziție, ilustrând cu adevărat valoarea pe care o deține primul loc”.

De ce e nevoie de un ghid pentru un magazin web?

Ce înseamnă asta pe limba omului obișnuit? Dacă nu aveți o strategie SEO puternică pusă la punct, pierdeți din imagine, clicuri și vânzări. Toate acestea sunt pierderi pentru brandul dvs.

Vrei să știi cum să clasifici un magazin online pe primul loc? Citiți acest ghid pas cu pas și veți fi pe drumul cel bun. Așa veși afla și ce poate face Extreme Studio pentru voi pentru a deveni un comerciant de magazin web de excepție.

Partea 1: Cercetarea pentru un magazin web bun

Înainte de a începe orice acțiune SEO (on site sau off site), trebuie să începeți cu cercetarea – cercetarea cuvintelor cheie și cercetarea concurenților.

De ce?

Dacă știi ce este SEO atunci știi că cercetarea este cea mai importantă piesă. Direcționarea cuvintelor cheie greșite vă poate distruge campania prin generarea de trafic de calitate scăzută și conversii puține. Și nicio afacere nu  își dorește asta!

A: Cercetarea cuvintelor cheie pentru un magazin online

 

magazin online

 

Există trei domenii principale pe care trebuie să vă concentrați atunci când efectuați cercetarea cuvintelor cheie:

  1. Căutați cuvinte cheie pentru home page-ul dvs și paginile de produse

Când vine vorba de optimizarea celor mai importante pagini ale site-ului dvs. web, ar trebui să luați în considerare relevanța, volumul de căutare și dificultățile de clasare.

Vă sugerez să accesați cuvintele cheie care sunt foarte relevante pentru marca sau produsele dvs. Acestea sunt cele care au un volum de căutare de potrivire exactă (local, nu global) și care au un scor de dificultate scăzut din instrumentul de cuvinte cheie Moz. Aici compania dvs de SEO vă va ajuta foarte mult, datorită experienței dobândite în timp.

Aveți grijă să nu alegeți cuvinte cheie cu sensuri prea largi sau prea competitive. Dacă aria este prea extinsă pentru al dvs magazin web, probabil că veți ajunge cu o rată de respingere ridicată și o rată de conversie scăzută din cauza persoanelor care fac clic pe site-ul dvs. și nu găsesc ceea ce caută. În plus, dacă mergeți după cuvinte cheie cu concurență ridicată, va fi nevoie de mult timp pentru a obține un loc foarte bun în clasamentul Google ( asta în cazul în care se va întâmpla așa ceva vreodată).

De exemplu, dacă fabricați filtre de cafea „în totalitate naturale”, nu ar trebui să urmăriți cuvinte cheie generale, precum „cafea”, „cafea naturală” sau „cafea ecologică”, deoarece acestea nu sunt cuvinte cheie specifice pentru persoanele care caută filtre de cafea. De asemenea, acele cuvinte cheie au o concurență ridicată și probabil că site-ul dvs. nu se va clasifica în fața producătorilor mari de cafea.

  1. Identificați cuvintele cheie pentru subiectele blogului

Crearea conținutului blogului poate ajuta la clasarea unui magazin web pentru cuvinte cheie suplimentare, care s-ar putea să nu aibă loc pe site-ul principal. În plus, puteți valorifica cuvinte cheie cu coadă lungă – long tail keywords- cu blogul dvs. Specialiștii Extreme Studio vor știi cum să vă facă acest magazin online să dea bine și din această perspectivă.

Ce sunt, de fapt cuvintele cheie cu coadă lungă? Acestea sunt căutări unice pe care oamenii le folosesc pentru a găsi lucruri online. Ele constau din mai mult de un cuvânt.

De exemplu, s-ar putea să vi se pară o idee bună să încercați să fiți printre primii cu cuvântul „cafea” dacă vindeți boabe de cafea; cu toate acestea, datele arată că termenii de căutare „populari” precum „cafea” reprezintă „mai puțin de 30% din căutările efectuate pe web.” Aici intră în joc cuvintele cheie cu coadă lungă.

Long tail searches

Potrivit Moz, „Restul de 70% se află în ceea ce se numește „coada lungă”a căutării. Coada lungă conține sute de milioane de căutări unice, care ar putea fi efectuate de câteva ori în orice zi, dar, atunci când sunt luate împreună, ele includ majoritatea cererii de informații din lume prin motoarele de căutare. ”

Având în vedere acest lucru, veți fi sfătuiți să urmați cuvintele cheie cu coada lungă. Dar nu oricare, ci acelea care au un volum de căutare de potrivire exactă mare (local, nu global) și scor de dificultate scăzut. După ce ați epuizat acea listă, puteți începe să vizați expresii cheie cu mai puține cuvinte, care sunt încă foarte relevante.

Observație:

Nu ar trebui să vă gândiți niciodată să umpleți vreuna din paginile dvs. de magazin web sau postările de pe blog cu cuvinte cheie. Când specialiștii scriu pentru blogul dvs., ei se concentrează pe dezvoltarea de conținut excelent pe subiecte pe care oamenii vor dori să le citească și să le împărtășească.

În esență, informația se scrie întotdeauna pentru oameni, nu pentru motoarele de căutare. Algoritmul Google recompensează acum site-urile care creează conținut excelent și penalizează site-urile care cuprind cuvinte cheie sau folosesc alte tactici care pot fi considerate manipulative.

  1. Evitați “canibalizarea” cuvintelor cheie

Canibalizarea cuvintelor cheie apare atunci când mai multe pagini ale aceluiași magazin online încearcă să se claseze pentru același cuvânt cheie.

Într-o postare pe pagina SEO, Sean Work notează

„Problema cu aceasta este că este confuză cu motoarele de căutare. Le veți forța să le aleagă ce pagină este mai importantă pentru acel anumit cuvânt cheie din grupul de pagini web. Acest lucru slăbește capacitatea de a obține trafic pentru acest cuvânt cheie.”

Deci, ce înseamnă asta? Înseamnă că nici nu ar trebui să se scrie o postare pe blog folosind un cuvânt cheie pe care s-a concentrat atenția pentru una dintre paginile de pe porțiunea principală a site-ului tău.

Pentru a evita canibalizarea cuvintelor cheie, aveți nevoie de ajutor. Împreună cu compania dvs SEO, notați fiecare pagină a site-ului dvs. web pe o foaie cu cuvintele cheie pe care încercați să le clasificați. Dacă sortați coloana de cuvinte cheie, nu ar trebui să se repete cuvintele cheie clare.

ecommerce

B: Cercetare concurenței pentru un magazin web

După ce ați făcut cercetarea cuvintelor cheie, sunteți la jumătatea drumului! Acum este timpul pentru cercetarea concurenților. Ar trebui să luați în considerare:

  1. Ce cuvinte cheie au principalii dvs. concurenți?

Întocmiți o listă de cuvinte cheie pe care concurenții dvs. par să o folosească în strategia lor SEO. De asemenea, ar trebui să vă uitați și să vedeți dacă au o autoritate de domeniu (DA) mai mare decât dvs. Paginile lor web au autorități de pagină (PA) mai mari decât dvs.? Compania dvs SEO poate face acest pas cu ușurință pentru un magazin web profesional.

Din fericire, și Moz vă poate ajuta, dacă doriți să fiți informat. Puteți găsi informații instalând bara de instrumente Moz.

Dacă concurenții dvs. au DA, adică autoritate de domeniu sau PA, autoritate domeniu mult mai mari decât dvs., poate fi o idee bună să vă concentrați asupra altor cuvinte cheie. Asta deoarece concurența împotriva lor va fi foarte dificilă. Încercați să urmăriți câștiguri mai ușor de obținut, dacă puteți!

Pentru a determina DA sau PA a oricărui magazin online sau pagină web, trebuie doar să instalați bara de instrumente Moz gratuită pentru Chrome sau Firefox.

  1. De unde își obțin ei legăturile, adică linkurile?

Un lucru cu adevărat important de reținut este faptul că ar trebui să faceți o listă cu locurile de unde concurenții dvs. obțin legăturile de intrare.

Puteți încerca să obțineți un link de pe aceste site-uri, de asemenea, prin a vă adresa comunității bloggerilor, presei sau prin configurarea propriilor pagini ale companiei. Nu vă faceți griji; Există mai multe informații despre bloggeri și mediatizare mai departe în expunerea noastră!

Înainte de a accesa site-urile din listă, ștergeți mai întâi orice site care are un scor scăzut de DA. Obținerea unui link de intrare de pe un site cu un scor DA scăzut poate de fapt să vă facă rău. Google poate suspecta că un site prost se leagă de dvs., deoarece și dvs aveți un site necorespunzător. Bine de știut, nu?

  1. Cum arată arhitectura site-urilor concurente cu magazin web?

Uită-te la arhitectura site-urilor site-urilor concurente. Cum este navigarea lor? Cât de departe ajung legăturile lor? Magazinele de e-commerce ar trebui să acorde o atenție specială arhitecturii pentru:

  • Produse populare dintr-o anumită categorie
  • Produse asemanatoare
  • Produse cel mai bine cotate
  • Produse vizualizate recent

După ce aveți o idee despre modul în care își organizează arhitectura cele mai mari companii din industria dvs., puteți decide. Dacă doriți să mergeți pe același traseu, să urmați același traseu cu modificări sau să urmați un traseu complet diferit.

Potrivit Moz în 2011, „majoritatea SEO susțin că paginile îngropate foarte profund în arhitectură ar putea să nu primească combustibil în termini de legături pentru a fi vizibile în clasamentele motoarelor de căutare. Cu siguranță, rămâne adevărată afirmația conform căreia prin promovarea conținutului “mai la suprafața” arhitecturii, puteți îmbunătăți rangul per total.”

Așadar, dacă observați că aveți concurenți majori cu arhitectură de navigare profundă, nu ar trebui să-i copiați pur și simplu, pentru simplu fapt că ei sunt un brand mare.

  1. Dintr-o perspectivă strategică, cum puteți avea un magazin web diferit de celelalte?

Această întrebare se leagă îndeaproape de ceea ce tocmai am discutat despre arhitectura site-ului. Ce poți face pentru site-ul tău pentru a fi diferit și mai bun decât ale concurenților tăi? Puteți îmbunătăți arhitectura de navigare? Cum puteți face site-ul dvs. mai sociabill? Vei adăuga un blog dacă concurenții nu ai unul? Faceți o listă de acțiuni pe care le puteți întreprinde pentru a vă asigura că pentru consumatori site-ul dvs. este mai bun decât al lor. Idei puteți primi și de la compania de servicii cu care lucrați.

magazin-electronic

Partea 2: Identificarea problemelor curente într-un magazin online

După ce ați efectuat cercetările pentru cuvinte cheie și concurenți, este timpul să începeți auditul site-ului dvs. pentru problemele care trebuie rezolvate. Principalele lucruri pe care vă recomandăm să vă concentrați în etapa de audit sunt:

A: Găsiți rapid greșelile din site

Mulți folosesc Screaming Frog pentru a găsi erori de pe site-ul web. Screaming Frog este gratis și vă va „aranja legăturile, imaginile, CSS-urile, scripturile și aplicațiile site-urilor dvs. din perspectiva SEO”. Apoi, vă va oferi un rezumat al datelor, inclusiv erori, redirecționări, pagini duplicate, etichete de antet lipsă și așa mai departe. Minunat! Și mai minunat  este să folosești experiența echipei tale SEO pe care ai angajat-o să facă acest lucru la modul cel mai profesionist cu putință.

Principalele erori pe care doriți să le corectați rapid includ:

  •     Redirecționarea oricărei erori de genul paginii 404 către conținutul actual
  •     Modificarea redirecționări 302 la redirecționări 301
  •     Actualizarea paginilor cu conținut duplicat, meta titluri și meta descrieri

Screaming Frog vă va ajuta să identificați cele menționate mai sus și multe alte erori ale site-ului care vă vor ajuta să vă îmbunătățiți SEO și rata generală de utilizare și conversie.

B: Determinați viteza site-ului dvs.

După ce v-ați ocupat de erorile mari, este timpul să vă concentrați asupra vitezei site-ului.

Vizitatorii nu se vor sta să aștepte să se încarce un site web lent/ un magazin web. Clienții dvs. vor face clic înapoi pe Google pentru a găsi un site web mai rapid, care este probabil să fie un concurent!

De fapt, cercetările arată că 40% dintre oameni abandonează un site care se încarcă în mai mult de 3 secunde! Nu pierdeți clienții pentru că aveți un site lent.

Dacă este nevoie de mai mult de 3 secunde pentru încărcarea site-ului dvs. web, puteți crește viteza. Cum? Cumpărând mai mult spațiu pe server, folosind un CMS diferit. De exemplu, Magento este cunoscut ca fiind foarte lent, în timp ce WooCommerce este cunoscut ca a fi rapid. Sau prin reducerea imaginii și dimensiunii fișierelor.

Pentru mai multe sfaturi despre creșterea vitezei site-ului, consultați un specialist de la noi, Extreme Studio.

Partea 3: Optimizare on-page

Deși optimizarea în motoarele de căutare off page (adică construirea de link-uri) este importantă, optimizarea pe pagina – on page- este la fel de importantă. Optimizarea pe pagina include toate acțiunile pe care le întreprindeți în propriile magazin web pentru a vă ajuta site-ul să se plaseze mai bine.

Gândiți-vă la optimizarea pe pagină ca la o acțiune care are efect rapid în jocul SEO. Puteți controla acest lucru, ceea ce este excelent.

Când vine vorba de optimizarea pe pagină, există opt obiective-cheie pe care trebuie să vă concentrați:

  1.     Optimizarea cuvintelor cheie
  2.     Structura si
  3.     Legături int   Utilitate
  4.     Versiunea mobilă pentru un magazin online
  5.     Recenzii clienți
  6.     Fragmente îmbogățite
  7.     Integrare în social media

Partea 4: Testări suplimentare

După ce ați lucrat la SEO pe pagina dvs. (inclusiv capacitatea de utilizare), este important să puneți la dispoziție o strategie de testare și optimizare.

O companie bună de SEO vă va ajuta să:

  •     Utilizați analize pentru a vedea ce cuvinte cheie au cea mai mare rată de conversie
  •     Utilizați campanii PPC pentru a găsi cuvinte cheie cu rată mare de conversie, pe care ar trebui să le adăugați la strategia dvs. SEO
  •     Testați titlurile și descrierile meta pentru a crește rezultatele clicurilor
  •     Conținutul paginii de test A / B pentru a crește conversiile din traficul web pentru un magazin web

Dacă aveți o strategie puternică de testare cu siguranță vă veți îmbunătăți rezultatele. Fără o repetiție constantă, cotația dvs. ar putea scădea și ați putea pierde din oportunități sau vânzări din cauza unei rate de conversie slabe.

Partea 5: Adăugarea conținutului blogului

Așa cum am menționat în partea 1: Cercetare, cercetarea prin cuvinte cheie este crucială pentru orice strategie SEO. Deoarece fiecare pagină a site-ului dvs. ar trebui optimizată pentru un singur cuvânt cheie, vor exista o mulțime de cuvinte cheie importante care nu ajung pe o pagină din acel magazin web pe care îl aveți.

Modul prin care puteți obține o clasare bună pentru acele cuvinte cheie este prin intermediul unui blog. Cu ajutorul unui blog, puteți optimiza fiecare postare pentru un cuvânt cheie pe care nu îl vizați prin paginile principale ale site-ului dvs.

Ca și în cazul paginilor de magazin web pe care îl aveți, postările dvs. de blog trebuie să fie de înaltă calitate și prietenoase pentru cititor. Ar trebui să angajați o companie SEO, care vă va furniza un editor cu experiență, profesionist, care nu numai că înțelege industria dvs., dar are și cunoștințe de bază despre SEO.

Dacă postările dvs. sunt pline de cuvinte cheie sau de calitate scăzută,nu e bine. Clienții dvs. nu le vor citi și cu siguranță nu le vor împărtăși. De asemenea, după cum probabil știți, Google vă va penaliza pentru exces de cuvinte cheie.

Exemplificare

Când creați conținut blog luați în considerare să adunați diferite postări pe aceeași temă într-un eBook sau ghid descărcabil.

Ca exemplu, dacă sunteți o firmă de comerț electronic care vinde bijuterii, s-ar putea să scrieți o serie de postări. Acestea pot fi despre cum să selectați diamantul perfect pentru un inel de logodnă, cum să finanțați costul pentru inel. Și puteți include chiar și creativitate , sfaturi romantice pentru o propunere memorabilă. Apoi, puteți pune aceste postări împreună într-un eBook sau ghid descărcabil.

Cartea electronică sau ghidul pot fi descărcate după ce cumpărătorii și-au introdus adresa de e-mail într-un formular generat.

Mai târziu, le puteți trimite o serie de e-mailuri de vânzări și marketing care să solicite potențialului cumpărător să cumpere inelul de logodnă din magazinul dvs.

În timp ce alcătuiți acest tip de campanie de marketing și e-mail de conținut, nu uitați esențialul! Când vine vorba de a scrie orice conținut web, gândiți-vă mereu la calitate!

magazin-web-2

Partea 6: Construirea legăturilor unui magazin web

La fel ca și cu conținutul, veți dori să vă concentrați pe câștigarea de link-uri de intrare de calitate, atunci când vine vorba de construirea de link-uri.

Nu numai că Google vă va penaliza site-ul dacă multe site-uri de calitate proastă se conectează la voi, dar nici traficul de recomandări nu va face nimic pozitiv pentru afacerea dvs.

Un link de intrare de calitate scăzută ar fi unul de pe un site web cu autoritate scăzută.

De obicei, un specialist SEO poate recunoaște un site de calitate scăzută doar privindu-l. Acestea tind să fie pline de anunțuri/reclame și conțin conținut slab scris și foarte multe cuvinte cheie.

Vorbind despre acestea, fermele de conținut (site-urile care acceptă postări ale oaspeților de la orice despre orice), de obicei, vă vor oferi un link de calitate scăzută. Google nu agreează fermele de conținut, așa că stați departe de ele dacă puteți!

În schimb, concentrați-vă pe câștigarea de link-uri de pe site-uri cu adevărat bune. Ele au autoritate mare,dar le puteți oferi ceva de valoare în schimbul unei legături. De fapt, acesta este jobul celor care oferă servicii SEO de calitate.

Se poate face acest lucru oferind o postare bună în calitate de oaspeți. Puteți oferi un citat pentru o povestire, deveni co-autor la un studiu de cercetare, realiza o infografie excelentă, etc.

Ce să nu faci

Pe măsură ce vă informați despre construirea linkurilor, rețineți că atunci când vine vorba de construirea de linkuri, NU trebuie:

  •   Să folosiți în mod repetat același text ancoră – bazați-vă pe varietate
  •     Să faceți link către aceeași pagină în mod repetat – dați link către pagina cea mai relevantă
  •     Să obțineți legături de pe site-urile web cu autorități reduse

Desigur, nu veți putea controla întotdeauna textul ancoră, dar este în regulă. Acest lucru probabil va aduce varietate în mod natural.

Dacă aveți o relație strânsă cu un proprietar de website, puteți solicita politicos un anume text ancoră. În caz contrar, ar trebui să spuneți doar mulțumesc și să nu bateți la cap persoana respectivă pentru a schimba textul ancoră sau legătura. Echipa dvs de SEO știe că este mai bine să stabiliți relații pozitive cu site-uri de înaltă autoritate decât să vă contraziceți, ceea ce singur nu vă va strica serviciul SEO.

Partea 7: Sfaturi pentru afaceri locale

Ești o afacere locală? Dacă sunteți o afacere tradițională, veți dori să vă asigurați că aveți numele, adresa și numărul de telefon pentru toate locațiile care se afișează pe un magazin web, ca al dvs. Trebuie să utilizați aceeași formulă pe toate site-urile web.

În plus, ar trebui să vă înscrieți afacerea către toate directoarele majore și cât mai multe directoare de nișă. (Acestea trebuie să fie relevante pentru afacerea dvs.) De asemenea, trebuie să utilizați cuvinte cheie bazate pe locație în descrierile dvs., după caz.

Toate acestea sunt foarte importante, deoarece Google îmbină clasamentele de căutare locale cu cele organice.

Partea 8: Cele mai bune instrumente SEO pentru succesul unui magazin web

Faceți parte dintr-o echipă SEO sau sunteți autodidact în strategii SEO? Există o mulțime de instrumente SEO pe piață pentru a vă ajuta să vă optimizați poziția în clasament. Specialiștii in servicii SEO au o mulțime de instrumente. Așa veți obține rezultate notabile într-un timp cât mai scurt cu putință.Utilizarea unor combinații ale acestor instrumente vă va ajuta să eficientizați procesul de SEO. Și vă dă datele necesare pentru a vă ajuta să luați decizii inteligente care să conducă la un loc mai bun în clasament. Munca propriu-zisă este la îndemâna ta.

Termină ce-ai început!

Există multe motive pentru care ar trebui să vă optimizați site-ul dvs, fie el magazin web sau nu pentru motoarele de căutare. Ideea principală este mereu creșterea vânzărilor.

Când SEO se face corect, mai ales de o companie de servicii SEO, veți observa o creștere a traficului de calitate. Asta va duce la mai multe conversii și la repetarea vizitelor.

Înainte de a începe, înțelegeți următorul lucru: activitatea SEO nu este o afacere care trebuie făcută o singură data. Google și celelalte motoare de căutare importante își actualizează algoritmii în mod constant pentru a aduce cele mai bune rezultate căutătorilor. Din această cauză, va trebui să rămâneți la curent cu actualizările și să vă ajustați strategia în consecință. Dumneavoastră sau compania angajată pentru a se ocupa de optimizarea SEO.

Nu există nici o îndoială că munca SEO necesită mult timp și dedicare, dar beneficiile merită. Sperăm că acest ghid vă ajută să vă puneți la punct strategia SEO. Așa veți stimula vânzările de pe un magazin web profesional, așa cum vi-l doriți!

Lasă un comentariu