Google, cum pot fi de folos rezultatele din „oamenii au mai întrebat și”

Google, cum pot fi de folos rezultatele din „oamenii au mai întrebat și”. Aceste rubrici de la Google sunt discutate pe scară largă în industria SEO.

Google ascunde multe secrete care pot fi utile în optimizare SEO

Această rubrică preia o bună parte din activitatea SERP. Însă, oferă o vizibilitate organică redusă pentru website-urile editorilor.

Acestea fiind spuse, rubricile „oamenii au mai întrebat și” sunt probabil utile pentru utilizatorii Google. Li se permite să înțeleagă mai bine un subiect pe care îl cercetează.

Dacă trimit click-uri reale către paginile editorilor, rămâne o necunoscută.

Nu avem putere asupra elementelor paginii motorului de căutare Google. Misiunea noastră de marketing digital este de a găsi modalități de a profita de orice ocazie. Prin optimizare SEO urmărim sporirea vizibilității organice a clienților noștri.

Există vreun mod în care marketerii să utilizeze mai bine această caracteristică de căutare? În acest articol de pe blog vom încerca să deslușim misterul.

1. Înțelegeți mai bine intenția de interogare țintă

Unul dintre aspectele mai interesante ale rubricilor „oamenii au mai întrebat și” este că sunt dinamice.

Când faceți click pe o întrebare, aceasta vă va conduce într-o direcție nouă. Se vor genera mai multe întrebări de continuare. De fiecare dată când alegeți, primiți mai multe din care să alegeți.

Cel mai tare lucru este însă că întrebările suplimentare sunt diferite (în subiect, direcție sau intenție). Acestea se schimbă, în funcție de întrebarea pe care o alegeți.

Permiteți-mi să vă explic acest lucru printr-un exemplu. Să căutăm ceva de genul  „Este vinul bun pentru sângele tău?”

Încercați acum să faceți click pe una dintre acele întrebări din rubrică. De exemplu, „Care sunt avantajele consumului de vin roșu?”.

Luați urma mai multor întrebări de continuare. Apoi, faceți click pe o altă întrebare „Este vinul roșu bun pentru inimă și tensiunea arterială?”. Vedeți diferența?

Acest exercițiu poate părea destul de neînsemnat pentru unii oameni, dar pentru noi este mind-blowing. Ne arată ce poate cunoaște Google despre modelele de cercetare ale utilizatorilor lor.

Are capacitatea de a afla și ce îi poate interesa în continuare, în funcție de următorul pas.

Google pare să se bazeze pe o analiză semantică atunci când află ce întrebări se potrivesc mai bine. Bill Slawski a realizat o lucrare consistentă, acoperind un brevet aferent.

Acesta a fost numit „Generarea de întrebări conexe pentru interogări de căutare”. Și acolo se afirma, de asemenea, că aceste întrebări legate se bazează pe intenția de căutare.

Doriți o mai profundă cunoaștere a varietății de întrebări și tipuri de intenții? Puteți încerca Text Optimizer. Instrumentul folosește un proces similar de extragere a întrebărilor, asemănători celui de la Google.

2. Identificați modele importante de căutare

Acesta se referă oarecum la cel precedent, dar servește un obiectiv mai practic. Dincolo de a înțelege mai bine publicul și subiectul. În cazul în care căutați pe Google suficiente interogări, o să vedeți anumite modele de căutare.

De exemplu, pot exista o mulțime de rubrici „oamenii au mai întrebat și” legate despre servicii SEO. Acestea vor conține întrebări referitoare la oferte link building sau dacă se oferă servicii de securitate.

Identificarea acestor tipare de căutare este crucială atunci când doriți să:

  • identificați conținutul dvs. de temelie;
  • restructurați website-ul sau o pagină de destinație individuală;
  • regândiți navigarea pe website (atât pe desktop cât și pe mobil);
  • creați o navigare logică pentru schema de navigare secundară;
  • consolidați paginile multiple în categorii și taxonomii.

3. Creați „întrebări frecvente” pe pagină pentru a ajuta Google să vă găsească

Cunoașterea greutăților utilizatorilor vizați vă poate ajuta la crearea unei secțiuni cu întrebări frecvente utile. Această rubrică vă poate diversifica clasamentele. În acest fel, vă poate ajuta la crearea unui trafic organic constant.

Tot ce trebuie să faceți este să colectați rezultatele relevante din „oamenii au mai întrebat și”. Organizați-le în secțiuni (bazate pe intenția/modelele de căutare identificate).

Răspundeți la toate întrebările din pagina dvs. dedicată de întrebări frecvente.

Când lucrați la pagina cu întrebări frecvente, nu uitați să:

  • utilizați schema FAQPage pentru a genera fragmente bogate în căutarea Google. Utilizatorii WordPress pot profita de acest plugin. Aveți o mulțime de întrebări în nișa dvs.? Este o idee bună să construiți o bază de cunoștințe autonomă care să poată fi abordată;
  • configurați canale de implicare pentru a menține acei cititori în interacțiune cu website-ul dvs. În final, îi puteți transforma în clienți. Finteza este o opțiune solidă de utilizat aici. Vă permite să serviți CTA-uri personalizate. Atât pe baza sursei de trimitere a utilizatorilor cât și a paginii de destinație care i-a adus pe website.

4. Identificați greutățile concurenților

Aveți un concurent consacrat, cu un brand puternic? Întrebările și rezultatele „oamenii au mai întrebat și” vă vor oferi multe informații. Acestea se pot referi la tipurile de probleme cu care se confruntă clienții lor.

Când vine vorba de aceste rezultate, puteți să le organizați pe baza unei posibile intenții de căutare:

  1. întrebări ROPO: acești clienți cercetează un produs înainte de a lua o decizie de cumpărare;
  2. întrebări de mare intenție: clienții cei mai apropiați de o vânzare. Acestea sunt, de obicei, întrebări legate de preț, de exemplu, cele care conțin cuvântul „recenzii”;
  3. întrebări de navigare: clienții sunt pierduți pe website-ul concurentului și au nevoie de ajutor pentru navigare. Aceste interogări pot evidenția probleme de utilizare. Trebuie să le evitați atunci când vă construiți website-ul;
  4. întrebări competitive: aceste întrebări compară doi dintre concurenții dvs.;
  5. întrebări despre reputație: acei clienți vor să afle mai multe despre, de exemplu, companii SEO.

Aceste informații vă ajută să dezvoltați un produs și un website mai bune decât cele ale concurenților.

Concluzie

S-au realizat multe modificări ale algoritmilor de căutare, de-a lungul anilor. Eliminarea și adăugarea elementelor cheie de căutare sau evoluția SERP-urilor în Google. Navigarea în tendințe SEO de marketing digital pare aproape perfidă.

Cu toate acestea, în centrul lucrurilor, nu foarte multe s-au schimbat cu adevărat. Mare parte din ceea ce facem rămâne la fel.

Unele dintre aceste schimbări au făcut și mai ușor un impact pe web, mai mult ca niciodată. Putem primi cu bucurie sau ne vom încrunta la fiecare nouă schimbare. Există totuși un avantaj competitiv în fiecare dintre ele.

Treaba noastră, în calitate de marketeri digitali, este să distingem acel avantaj competitiv. Trebuie să profităm la maxim de acesta.

Sper că ideile de mai sus vă vor ajuta să folosiți rezultatele „oamenii au mai întrebat și”.