Ce este SEO

Ce este SEO? 12 motive pentru care afacerea dvs. are nevoie de SEO

Știți ce este SEO? Multe mărci și afaceri știu (sau cred că știu) ce înseamnă pentru website-urile lor. Ei cred că știu și beneficiile pe care le vor obține din acea activitate SEO implementată în numele lor.

SEO va îmbunătăți cu siguranță căutarea și vizibilitatea generală a unui site web, dar ce altă valoare reală oferă? De ce este SEO atât de important atât pentru un startup cât și pentru companii cu vechime?

Aceste 12 motive ar trebui să ofere o anumită claritate, indiferent de industrie sau dimensiunea afacerii. Aflați mai departe de ce întreprinderile au nevoie de SEO pentru a-și duce brandul la nivelul următor.

1.  Ce este SEO eficient? Este și o experiență mai bună pentru utilizatori

Toată lumea își dorește un clasament organic mai bun și vizibilitate maximă. Puțini își dau seama că pentru a obține acest lucru este nevoie să ofere utilizatorilor cea mai bună experiență.

Google a învățat cum să înțeleagă dacă experiența utilizatorului este favorabilă sau nefavorabilă, iar o experiență pozitivă a utilizatorului a devenit un element esențial pentru succesul unui website.

Clienții știu ce vor. Dacă nu pot găsi, va apărea o problemă. Iar performanța va avea de suferit.

Un exemplu clar de cum să construiești experiență cu impact mare pentru utilizatori este modul în care Google a devenit din ce în ce mai mult un motor de răspuns care oferă datele căutate direct pe SERP (paginile cu rezultate ale motorului de căutare) pentru utilizatori.

Intenția este de a oferi utilizatorilor informațiile pe care le caută în mai puține clicuri, rapid și ușor.

Prin Servicii SEO și web design de calitate oferim o experiență pozitivă utilizatorului, folosind-o pentru a lucra în favoarea brandului.

2. Căutarea organică este cel mai adesea sursa principală a traficului de pe un site

Cand vrem să știm ce este SEO, este important să înțelegem cum stau lucrurile de la început.

Căutarea organică este o parte uriașă din performanța celor mai multe website-uri, precum și o componentă critică a unui canal de marketing. Abia în final face ca utilizatorii să aibă o reacție de răspuns pozitiv, de implicare.

După cum știu cei din vânzări, Google deține o porțiune semnificativ mai mare a pieței de căutare decât concurenții precum Yahoo, Bing, Baidu, Yandex, DuckDuckGo și mulți, mulți alții.

Asta nu înseamnă că nu toate motoarele de căutare contribuie la vizibilitatea unei mărci – pentru că o fac. Este vorba doar de faptul că Google deține aproximativ 75 la sută din piața generală de căutare. Este liderul clar și, așadar, recomandările sale sunt importante.

Dar și restul de 25 % din piața deținută de alte motoare de căutare este  în mod evident valoros pentru branduri.

Google, fiind cel mai vizitat website din lume (și mai ales în Statele Unite), se întâmplă să fie și cel mai popular furnizor de e-mail din lume (cu peste 1 miliard de utilizatori). Nu mai vorbim de faptul că YouTube este al doilea cel mai mare motor de căutare.

Știm că majoritatea clară a lumii care are acces la internet vizitează Google cel puțin o dată pe zi pentru a obține informații.

Să fi văzut în Google și alte motoare de căutare drept sursă de încredere  va funcționa întotdeauna în favoarea unui brand. Și aici revenim la întrebarea noastră, Ce este SEO?

SEO de calitate prin calitățile lui, alături de un website foarte bun duc cu siguranță brandurile în top.

3. SEO creează încredere și credibilitate

Scopul oricărui serviciu SEO experimentat este acela de a stabili o bază puternică pentru un site web „frumos”. Trebuie ca acesta săofere o experiență de utilizare impecabilă, eficientă, ușor de descoperit în căutari. Acest fapt se poate realiza datorită încrederii și credibilității pe care le are brandul, dar și calităților sale tehnice.

Pentru a crea autoritate în motoarele de căutare cum e Google este nevoie de mai multe elemente. Pe lângă factorii menționați mai sus, autoritatea mai este este acumulată de-a lungul timpului și ca urmare a unor elemente precum:

Profiluri backlink de calitate
Acțiuni pozitive ale utilizatorului
Semnale de învățare automată
Elementele și conținutul optimizate pe pagina de website.

Continuăm să aflăm ce este SEO prin prisma autorității.

Dar stabilirea acestui fel de autoritate va contribui pentru un brand mai mult decât majoritatea, dacă nu decât toate celelalte optimizări digitale. Problema e că nu este posibil să creezi încredere și credibilitate peste noapte – la fel ca viața reală. Autoritatea (influența) este câștigată și construită în timp.

Procesul prin care se stabilește autoritatea unei mărci cere răbdare, efort și dedicare. Și se bazează și pe oferirea unui produs sau serviciu valoros, de calitate, care permite clienților să aibă încredere într-un brand.

 

4. Ce este SEO local? Implicare sporită, trafic și conversii

Odată cu creșterea și influența tot mai mare a traficului mobil, căutarea locală a devenit o parte fundamentală a succesului afacerilor mici și mijlocii.

SEO local are ca scop optimizarea website-ului dvs pentru o anumită vecinătate, astfel încât oamenii să vă poată găsi rapid și ușor. Așa le facilitați lor căi spre succes.

Optimizările locale se concentrează asupra anumitor orașe, orășele, regiuni și chiar state (vorbim de statele din America aici). Acestea se fac pentru a stabili o zonă rezonabilă pentru mesajul unei mărci la nivel local.

Profesioniștii SEO fac acest lucru prin optimizarea  website-ului și a conținutului acestuia, incluzând referințe locale și backlink-uri, precum și listări locale relevante pentru locația și sectorul de afaceri din care face parte un brand. Ca să înțelegem mai bine ce este SEO să continuăm cu exemplul de SEO local.

Pentru a dezvolta implicarea la nivel local, profesioniștii SEO ar trebui să optimizeze un panou al brandului numit Graficul de Cunoaștere și lista sa pe Google numită Compania mea. Tot la început trebuie optimizate și profilurile de social media.

De asemenea, ar trebui să se pună un accent puternic pe recenziile utilizatorilor pe Google. Cu foarte mare influență sunt și alte site-uri de recenzii precum Yelp, Consilierul Casnic și Lista lui Angie, în funcție de domneniu. Părerile utilizatorilor de pe site-urile tocmai enumerate sunt foarte importante în America.

5. SEO influențează Ciclul de Cumpărare

Clienții își fac cercetările. Acesta este unul dintre cele mai mari avantaje ale internetului din perspectiva cumpărătorului.

Poți avea succes când știi ce este SEO . Trebuie să folosiți tactici SEO pentru a vă transmite mesajele cu oferte bune, produse și / sau servicii ingenioase. Un alt aspect important este importanța și rentabilitatea a ceea ce oferiți clienților.

De asemenea, SEO ajută mult, fără îndoială, ciclul de cumpărare  atunci când este făcut corect.

Mărcile trebuie să fie vizibile în locurile în care oamenii au nevoie de ele pentru a se realiza o conexiune de încredere. SEO local îmbunătățește această vizibilitate și permite potențialilor clienți să găsească răspunsurile și companiile care furnizează aceste răspunsuri.

6. Cele mai bune practici SEO sunt mereu actualizate

Este minunat să implementăm tactici SEO pe site-ul unei companii și în proprietățile sale digitale. Dar dacă este o implicare pe termen scurt (constrângeri bugetare etc.) și site-ul nu este reevaluat în mod constant în timp, va atinge un prag unde nu se mai poate perfecționa din cauza altor obstacole.  Aici greșesc mulți care cred că știu perfect ce este SEO.

Modul în care evoluează lumea căutărilor, practic la discreția Google, necesită monitorizare constantă a schimbărilor. Doar așa poți rămâne în fața concurenței și, să sperăm, pe pagina 1.

Să fi vizionar și întreprinzător și să monitorizezi modificările majore ale algoritmului va fi întotdeauna în beneficiul companiilor.

Știm că Google face mii de schimbări de algoritm pe an. Dacă nu țineți pasul va fi extrem de dificil să reveniți. Profesioniștii SEO se asigură că acest lucru nu se va întâmpla. Prodfesioniștii SEO știu să fie la zi cu schimbările din domeniu.

7. Cei ce înțeleg ce este SEO înțeleg și mediul web

Cu un mediu în continuă schimbare (adică World Wide Web) poate fi o provocare să rămâneți la curent cu modificările în continuă mișcare.

Pentru a rămâne în topul SEO trebuie să fi în cărți când vine vorba de schimbările majore care au legătură cu căutarile.

Cunoașterea mediului Web, inclusiv tactica folosită de alte afaceri și concurenți locali cu care vă comparați va fi întotdeauna benefică pentru acele mărci.

8. SEO este relativ ieftin

Sigur, costă bani. Toate lucrurile bune costă, nu? Antreprenorii buni înțeleg ce este SEO și acționează ca atare.

Cu toate astea, SEO este relativ ieftin în marea schemă a lucrurilor. Iar în esență, profitul va fi cel mai probabil considerabil în ceea ce privește beneficiile pe care le poate avea o companie.

Acesta nu este un cost de marketing; aceasta este o adevărată investiție de afaceri. O bună implementare SEO va sta în picioare în următorii ani. Și, la fel ca majoritatea lucrurilor din viață, cu mai multă atenție (și investiție) totul va merge din ce în ce  bine.

9. Este o strategie pe termen lung

SEO poate avea (și sperăm că are) un impact vizibil în primul an de acțiune, iar multe dintre aceste acțiuni vor avea un impact care durează mai mult de câțiva ani.

Pe măsură ce piața evoluează, da, cel mai bine este să urmăriți îndeaproape tendințele și schimbările. Dar chiar și un site care nu a avut o mulțime de recomandări SEO intens implementate se va îmbunătăți de la cele mai bune practici SEO bazate pe un site onest ce oferă utilizatorului o experiență decentă.

Și cu cât se alocă mai mult timp, efort și buget pentru SEO în acest sens, cu atât va fi mai bun site-ul și  va rămâne mai mult timp un concurent de încredere în domeniul său. Acum deja înțelegem ce este SEO raportat la timp, să zicem.

10. Este cuantificabil

SEO nu oferă un ROI (Return On Investment, adică rata de recuperare a investiției) mai ușor de calculat, precum cel al căutării plătite. Cu toate acestea, puteți măsura aproape orice, cu o urmărire atentă și analiză adecvată.

Marea problemă este încercarea de a conecta punctele din partea din spate, adică a acțiunilor care nu se văd în mod obișnuit de oamenii care nu știu ce înseamnă SEO. Acest fapt apare doarece nu există o modalitate definitivă de a înțelege corelația dintre toate acțiunile întreprinse.

Cu toate acestea, merită să înțelegem cum anumite acțiuni ar trebui să afecteze performanța și creșterea.  Sperăm că asta se și întâmplă.

Orice specialist care știe răaspunsul la întrebarea ce este SEO? va viza aceste îmbunătățiri, astfel încât conectarea acestor puncte nu ar trebui să fie o provocare.

De asemenea, companiile doresc să știe și să înțeleagă unde au fost, unde sunt și unde merg în termeni de performanță digitală, în special SEO, atunci când au o persoană/companie care este plătită pentru a acționa în numele ei.

Nu există nicio modalitate mai bună de a arăta succesul SEO. Știm cu toții că rezultatele nu mint niciodată.

11. SEO aduce noi oportunități în peisaj

SEO de înaltă calitate va găsi întotdeauna mijloace de a descoperi și de a profita de noi oportunități pentru companii. Însă nu doar pentru a fi descoperite, ci și pentru a ieși în evidență.

Să oferi servicii SEo de calitate pentru companii înseamnă să știi ce este SEO în adevăratul sens al cuvântului. Asta înseamnă a dedica total o echipă SEO în înțelegerea a tot ceea ce este acea marcă. Este singura modalitate de a lansa cu adevărat un brand. Acest lucru se poate doar cu pasiunea și înțelegerea pe care o au părțile interesate ale mărcii. E ca și cum ai deveni acționar în companie.

Cu cât un brand este mai bine înțeles, cu atât vor apărea mai multe oportunități pentru a-l ajuta să prospere. Același lucru se poate spune și despre SEO.

12. Dacă nu sunteți pe pagina 1, nu veți câștiga clicul

Nu este un secret în lumea SEO că dacă nu sunteți pe pagina 1 este posibil să nu fi atât de bun în căutarile organice. Să înțelegi ce este SEO necesită înțelegrea acestor lucruri.

Un studiu recent arată că primele trei poziții de clasare organică a căutării au ca rezultat aproape 40% din toate clicurile. Pe aproape 30% din toate rezultatele de pe paginile 1 și 2 nu sunt făcute clicuri deloc.

Ce înseamnă asta? Doua lucruri:

Dacă nu sunteți pe pagina 1, trebuie să fiți.
Există încă prea multe cazuri când un utilizator face o căutare și nu poate găsi exact ceea ce caută.

Concluzie la ce este SEO!

În sfârșit credem că ați înțeles ce este SEO.

Implementarea unor servicii SEO puternice și de calitate pe website-ul și platformele de socializare ale unei companii și  va fi întotdeauna benefică. Atât pentru acel brand, cât și pentru eforturile sale de marketing.

Este considerată o tehnică de marketing „new age”, însă este esențială pentru prezența online a unei mărci în zilele noastre. Asta mai ales în situația în care există din ce în ce mai multe datele disponibile și concurența directă continuă să crească.

Lasă un comentariu