Campanie email – 5 pași pentru succes

O campanie email este o metodă extraordinară de marketing digital. Prin email marketing, ca strategie de publicitate online, putem atinge o multitudine de obiective. Putem aduce la cunoștința partenerilor și clienților, după caz, informații utile.

Aceste pot fi:

  • la startup ul unei firme – poți trimite emailuri pentru a-ți face cunoscută apariția pe piață
  • rebranding – compania ta are o față nouă și vrei să o faci cunoscută clienților tăi fideli și nu numai
  • promovarea de noi produse/servicii – este o metodă la îndemână de a-ți face cunoscute rapid produsele noi
  • oferte promoționale (discounturi) – oamenii se vor simți flatați să afle printre primii despre discounturi
  • apropierea de oameni prin urări de sărbători – este bine ca o afacere să își arate și latura umană, nu doar comercială.

1. Conținutul este cel mai important într-o campanie email

Conținutul este componenta cea mai importantă în orice campanie email de succes. Este motivul pentru care cititorii aleg să „răspundă” expeditorului. Conținutul (la fel ca și subiectul mesajului) ar trebui să fie scurt, dar atractiv. Conținutul este important și într-o campanie email,  cum este și în web design pentru o optimizare SEO de succes.

Acesta ar trebui să însumeze elementele cheie ale mesajului, să invoce un apel la acțiune și să orienteze cititorul potrivit către mesajul potrivit. Combinația corectă de conținut atrăgător, scurt și țintit poate asigura o companie că investiția  în  sume mari cheltuiți anual în campaniile de email marketing americane rămâne în competiție.

2. Format grafic bogat

Utilizați campanii de e-mail bine structurate, bogate din punct de vedere grafic, care oferă o schemă de branding unitară. Grafica ar trebui să susțină conținutul, și să rămână și necomplicată, proaspătă și dinamică. Aceasta ar trebui să funcționeze pentru a consolida apelul la acțiune stabilit de conținut, dar să nu copleșească cititorul.

Utilizarea unei grafici corecte și plasarea adecvată a acesteia vă pot asigura că emailul dvs. poate capta atenția cititorului dintre cele 247 de miliarde care sunt trimise în fiecare zi.

Un eblast de excepție trebuie să aibă imagini de excepție.

3. Personalizarea într-o campanie email corectă

Construiți o relație cu publicul ca furnizor de email care oferă întotdeauna ceva de valoare cititorului său. Faptul că destinatarii de email au încredere în dvs. va aduce la succesul campaniei, per total. O modalitate prin care se poate stabili această încredere este trimiterea de informații de la același autor.

Prin același autor care publică emailuri valoroase, cititorii sunt capabili să se conecteze cu compania în ansamblu, cu serviciile și valorile acesteia.

4. Stabilirea unui obiectiv

Profitați de o analiză cuantificabilă a campaniilor de e-mail. Instrumentele de marketing sunt în mare măsură calitative pentru a facilita fluxul de numerar al unei companii. Acest gen de marketing,  de campanie email, este printre puținele strategii publicitare care pot fi măsurate în relație directă cu un obiectiv preexistent.

O companie email poate urmări:

  • traficul generat
  • cantitatea de vizualizări primite
  • numărul de expeditori
  • și ROI-ul generat ca răspuns.

O campanie de succes prin email profită din plin de acest lucru prin stabilirea unor obiective realiste și măsurabile. Obiective care reflectă profitul de 583 miliarde de dolari care sunt generate anual în SUA. Acesta este profitul anual al investițiilor de marketing prin email.

5. Evaluarea unei campanii email

Evaluați  campania după distribuire. Evaluați-o în funcție de obiectivul prestabilit, stabiliți unde a avut succes și care au fost greșelile. Viitoarele campanii email pot fi evaluate în comparație cu această evaluare. Acest lucru va reduce eșecurile și va influența succesele. O formă de evaluare care poate fi realizată este analiza cost-beneficiu. Acest lucru va scurta timpul necesar pentru producerea emailului, costurile asociate acestuia și va mări beneficiile generate.

Lasă un comentariu